Wer hat noch keine Bescheidung erhalten ?

Fragen + Antworten zum Liquidationsverfahren

Beitragvon Ariane » Fr Jan 29, 2010 10:46 am

da hab ich es dann auch noch mal gesagt. danke für den hinweis
Ariane

Beitragvon icebraker » Fr Jan 29, 2010 10:51 am

@Ariane, @HansW

auch ich habe gestern abends noch diese Mail von winding-up@kaupthing.com bekommen:

" Dear ........

A list of filed claims has been made available to parties who have filed claims on 22 of January 2010 on webpage www.kaupthing.com. The list of filed claims is located at a secure site for creditors which is accessible by a username and a password. Your username is: C....... and your password is: ........ . We draw your attention to the fact that the list of filed claims and other material which is published on the secure site is confidential, is only to be accessed and used by creditors and is not to be disseminated to third parties (other than your legal and professional advisers who must also keep the contents confidential). In accessing such information, you agree to, and will procure that your advisers will, keep the contents confidential.

Please contact DHL, which will provide you with a waybill-Nr. for your original letter.

Best regards,
Winding-up Committee of Kaupthing bank hf. "

als Antwort auf meine Mail an das WuC vom 22.01.2010:

Dear Sir or Madam,

we didn’t receive the two notices by now. The tracking status is still unchanged the same. We already wrote in our e-mail from 2010-January-21 morning:

AWB 79469xxxxx - Detailed Report
Date Time Location Service Area Checkpoint Details
January 19, 2010 15:53 Reykjavik - Iceland Shipment information received

AWB 79469xxxxx - Detailed Report
Date Time Location Service Area Checkpoint Details
January 19, 2010 16:07 Reykjavik - Iceland Shipment information received

Thus we don’t have any access to the today published list of claims because of missing username and password."

Wenn ich jetzt bei DHL schaue, ahe ich natürlich immer noch den gleichen unveränderten Status.
Nun wird es zum Ping-Pong DHL - WuC und wir stehen dazwischen ...
(':roll:')(':roll:')(':roll:')
icebraker

Beitragvon Ariane » Fr Jan 29, 2010 11:02 am

du hast uns aber was vorraus... du hast eine trackingnummer bekommen. ich kann nur ausgehen davon, dass ich auf der claim list stehe, dass so ein brief für mich überhaupt existiert. wissen tue ich da nix
Ariane

Beitragvon Phileas » Fr Jan 29, 2010 4:11 pm

@Ariane, @HansW

auch ich habe gestern abends noch diese Mail von winding-up@kaupthing.com bekommen:

" Dear ........

A list of filed claims has been made available to parties who have filed claims on 22 of January 2010 on webpage www.kaupthing.com. The list of filed claims is located at a secure site for creditors which is accessible by a username and a password. Your username is: C....... and your password is: ........ )

habe ich gestern auch bekommen. Vorgestern hat sich DHL gemeldet, wo ich denn nun wohne. Nach Antwort bekam ich gestern den Brief. Ich werde mal schauen, wie ich DHL damit ärgern kann...

Beitragvon KoppingÄtsch » Fr Jan 29, 2010 6:32 pm

...habe ich gestern auch bekommen....
das war ja noch mehr als ausreichend rechtzeitig vor dem heutigen Gläubigertreffen in Island.
Immerhin wurde Dir vom WuC eine Widerspruchsfrist bis heute 12:15 eingeräumt.... diese konntest Du ja sicherlich nutzen.... lagen ja etliche Stunden dazwischen... :wink:
KoppingÄtsch

Vorherige

Zurück zu Liquidationsverfahren